Atsiliepimai
Aprašymas
„Teisinių paslaugų marketingas“ – tai pirmoji ir vienintelė lietuviška knyga, skirta teisinių paslaugų marketingo temai nagrinėti.
Ilgą laiką profesionalių paslaugų įmonės rinkodarą laikė antraeiliu savo veiklos prioritetu. Tačiau sparčiai gausėjant bei sudėtingėjant rinkos pasiūlymams semtis įkvėpimo neįmanoma vien tik iš kasdienės teisininko veiklos - labiau nei bet kada būtina išmanyti klientų elgsenos bei profesionalios rinkodaros principus.
Ši advokato Tomo Bagdanskio knyga padės teisininkams profesionalams suderinti analitinį protą bei komercinę mąstyseną, metodiškai identifikuojant kliento pasirinkimų kelią bei atrandant naujus vertės kūrimo šaltinius.
„Teisinių paslaugų marketingas“ – tai pirmoji ir vienintelė lietuviška knyga, skirta teisinių paslaugų marketingo temai nagrinėti.
Ilgą laiką profesionalių paslaugų įmonės rinkodarą laikė antraeiliu savo veiklos prioritetu. Tačiau sparčiai gausėjant bei sudėtingėjant rinkos pasiūlymams semtis įkvėpimo neįmanoma vien tik iš kasdienės teisininko veiklos - labiau nei bet kada būtina išmanyti klientų elgsenos bei profesionalios rinkodaros principus.
Ši advokato Tomo Bagdanskio knyga padės teisininkams profesionalams suderinti analitinį protą bei komercinę mąstyseną, metodiškai identifikuojant kliento pasirinkimų kelią bei atrandant naujus vertės kūrimo šaltinius.
Atsiliepimai
Ačiū, Tomai.